2014. július 3., csütörtök

Utolsó nap Vietnamban

06.09.
Utolsó napunk Vietnamban mondhatni nyugisan telt. Elrendeztük még a maradék cuccainkat, amiből viszont kalamajka lett, mivel kevés helyünk maradt a pakkokban. Dilemmába kerültünk. Mindez persze este bukott ki, az utolsó pillanatban, nem kis fejfájást okozva, főleg Áginak.
Este elmentem a xoi-os hölgyhöz még egy utolsó vacsiért, és megkértem Phuong nénit, (ez a hivatalos neve, ami annyit tesz: Főnix) aki igazából nem is igazán néni, mivel 56 éves, hogy hadd csináljak róla fényképet emlék gyanánt. Kajálás közben persze mondta, hogy mikor visszamegyek Vietnamba, mindenképp menjek hozzá enni, ezt én nagy helyesléssel jóvá is hagytam.
Visszaérve a koliba Quang és a kisebbik fia már az udvaron voltak, mert még szeretett volna adni nekünk egy kis ajándékot. A kis ajándék fejenként tíz pólót takart, ami most is, mint az előző segítségeivel hasonlóan nagylelkűségre mutat.

Az este nagyon lassan telt, igaz aludni sem aludtunk túl sokat. Hajnalban még kinn ücsörögtem a folyosón, majd talán egy órát aludtam, azt is úgy ahogy, a vekker viszont reggel négykor csörgött.



 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése