2014. július 3., csütörtök

Hétköznap

05.28.
A suli a szokásos kerékvágásban ment, azt leszámítva, hogy már a légkondit is bekapcsolták, aminek az lett nálam az eredménye, hogy csak egy órát tudtam benn lenni, pluszba pedig (nagy örömömre) még sikeresen az arcüreggyulladásom is kijött. Mondhatom nagyon díjaztam így két héttel utazás előtt. Az egész betegség-mizéria pedig eltartott egy hétig, mire sikerült aránylag normális állapotba hoznom magam a házi praktikák segítségével.
A csoporttársak közül is néhányan lustára fogták a bejárást, igaz ilyen melegben kinek van kedve iskolába járni, főleg, hogy a következő héten már az utolsó vizsga lesz és utána pedig hawaiozás. Persze voltak állandó bejárók, igaz a japán csajok szünetben kifeküdtek, mert álmosak voltak.

Az utolsó pár hétbe én meg visszaszoktam a tavaly megismert xoi-t áruló hölgyhöz. Meg is kaptam a lecseszést, hogy hol voltam az utóbbi időben, de azért örült, hogy mentem. Ezen kívül pedig már lusta voltam mosni, így inkább a mosodában mosattam ki a cuccaimat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése