2014. július 3., csütörtök

A Csótány

06.03.
Az előbbi bejegyzés végén említettem, hogy a mosodára szoktam rá. Persze ez nemcsak azért volt, mert lusta voltam mosni, hanem egy nemkívánatos rovarnak is köszönhető volt: méghozzá a csótánynak. Volt olyan kedves és meglátogatta a szobánkat, nem kis ijedtséget okozva. Viszont nem élvezhettük sokáig a társaságát, mert Ági átrohant a szomszédokhoz, hogy kérjen valamilyen csótánysemlegesítőt. Vissza is tért egy nagy Raid-es palackkal, amivel nemhogy a csótány nyúlt ki, de még mi is elég kemény ’mérgezést’ kaptunk. Mindezt természetesen éjnek idején. Az elején a csótány megpróbálva menekülni, bevetette repülési tudását is, megnehezítve a dolgot, mivel így nem egy irányba ment a spray-ből, hanem főként az én cuccaim felé, így muszáj volt több ruhadarabomtól is megválnom, mivel olyan erős méreganyag volt, hogy nem kockáztattam meg, hogy kimossam a cuccokat, főleg nem azt, hogy később még használjam is a lefújt ruhákat. Ezután kezdődhetett meg a jó három órás szellőztetés és ventillátorozás, így hajnali három körül megpróbálkozhattam azzal, hogy elmenjek aludni, bár az egész alvás-projekt összesen két órát tudott csak produkálni.

Mindezen mizéria pont a vizsgahét kellős közepén. De hogy nehogy nyugalomban teljen el a maradék néhány nap a hazautazásig, még egyszer elismételtük ezt a hülyeséget egy másik csótánnyal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése