2014. február 22., szombat

Új kedvenc

02.21.
Mivel már kezdtem bepörögni, hogy nem tudok útközben zenét hallgatni, meg különben is, ha majd megyek kirándulni (ha minden igaz áprilisban) nehogy már az legyen, mint visszafele úton Közép-Vietnamból, hogy nem tudok unalmamban mit csinálni.
Így arra a döntésre jutottam, hogy be kell szereznem egy MP3-lejátszót. Már korábban is böngésztem a Media Mart (Media Markt helyi képviselete) honlapját, ahol találtam is lejátszókat, aránylag jó áron. Próbáltam mondjuk itt helyben az utcán található boltoknál MP3-at találni, de sajnálatomra nem volt olyan, amilyent szerettem volna, meg különben sem biztos, hogy kaptam volna a lejátszó mellé garancialevelet, amit ugye a Media Mart-ban automatikusan minden termékhez nyújtanak.
Ezért piacozás és a reggeli elfogyasztása után elindultam gyalog az üzletbe, ami szerencsémre nem a világ végén található. Az utcai forgalom elég jól haladt, amolyan vietnami tempóban.
Megérkezvén az Media-ba, első ránézésre igen nagy kínálat fogadott. A földszinten voltak a szórakoztató és egyéb számítástechnikai kütyük, míg az emeleten pedig a háztartási felszerelések. Mivel engem főleg a számítástechnika és az MP3 érdekelt, így az emeletre nem mentem fel.
Az üzletben nagyon sok kiszolgáló személy volt, az egyiküket pedig megkérdeztem, hogy hol találom a lejátszókat, amiket igen gyorsan meg is mutatott. Mázlim volt, mert pont volt egy 8 GB-os Sony Walkman MP3-lejátszó, aminek igen megörültem, és ráadásul pont még 10 %-os kedvezmény is volt rajta. Miután kiválasztottam, még körbenéztem Tabletek és laptopok terén is. A tabletek közt megnéztem többnek a menürendszerét, azon belül a nyelvi beállításokat, mivel kíváncsi voltam, hogy van-e bennük magyar. És igen, van. Szóval itt is ugyanazokat a márkákat és típusokat lehet kapni, mint otthon, annyi különbséggel, hogy van néhány termék, ami pár ezer forinttal itt olcsóbb.
Visszatérve az MP3-hoz. Fizetéskor már töltötték nekem a garanciaszelvényt, kifizettem a lejátszót, azt nem egyből kaptam meg a csomagot, mert a segítőm még átvitte egy másik pulthoz, természetesen ezt nem tudtam miért csinálja, de nem szólta miatta. Követtem, és vártam egy kicsit, hogy mi lesz. Meglepetésemre a csaj hozott magával egy Walkman válltáskát, először azt gondoltam, hogy biztos valaki azt vette, de nem, amit az én csomagomba rakott. Ennél jobb dolog nem is történhetett volna itt velem.
Annyi volt még, hogy vettem egy másik fülhallgatót az utcánknál az egyik úrnál, ahol úgymond lassan törzsvásárlók leszünk Ágival. Szerencsére volt neki Sony márkájú, amit szeretek. Az MP3-hoz tartozó fülest pedig odaadtam Áginak, mivel ő meg ezt a fajta fülhallgatót preferálja.

Délután a ketyerével szórakoztam, mert raktam fel rá a zenéket, meg közben töltötte is magát a kicsike. Nagy nehezen végre sikerült ráraknom a számokat és következhetett a próba. Azt kell mondjam, veszettül jól szól. Mondjuk nem is várok mást egy Sony-tól.






 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése