2014. február 25., kedd

Prezentáció

02.24.
Mint már korábban is írtam, mára mindenkinek kellett a csoportban csinálni egy amolyan ’prezentációt’ egy általunk választott témával kapcsolatban. Maga az előadás szerencsére nem volt szigorú, hogy kívülről kellett volna fújni a szöveget, így mindenki csak felolvasta a fogalmazását. Sajnos volt olyan szöveg, amit abszolút nem értettem (igaz nem csak én voltam az egyetlen ezzel), köztük Kim szövegét, mivel a rinocéroszokról írt és csak ő és a tanárnő tudták, mégis miről van szó, illetve Max és David olyan filozófiai dolgokba mentek bele, amiről gőzünk nem volt. A tanárnő le is állította őket.
Miközben egyenként elmondtuk a mondandónkat, cô Trang egy papírra felírta, kinek mi a hibája. Aránylag mindenkinek csak kisebb ’botlásai’ voltak.
A szünetben persze megint ment az ökörködés.
Ma Áginak volt a szülinapja, reggel megköszöntöttem, este pedig az egyik ismerőse hozott neki tortát, amire nem számított. Jól sült el a dolog.

Hangulatilag ma a béka hátsója alatt voltam (kisebb idegesítő dolog miatt) plusz, még az időjárás ritka vacak, és elég depis az idő: minden tiszta szürke, sötét, hideg van és ráadásként egész nap esik. Minden nedves, mikor mosunk két nap alatt sem száradnak meg a ruhák, még jó, hogy van hajszárító.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése