2013. november 11., hétfő

Orvosi vizsgálat és főzés

11.10.
Orvosi vizsgálat annyiból állt, hogy vettek tőlünk egy kis fiola vért, a viccesebb rész akkor következett, mikor vizeletmintát kellett adni, mivel ugyanakkora fiolába kellett mintát adni, mint amennyi vért levettek tőlünk, ami kb. kisujjnyi volt. Ezután következett vérnyomásmérés, súly-és magasság, látásvizsgálat, tüdő meghallgatása, has megnyomkodás, fül-orr-gégészet, fogak megnézése, bőr majd ismét szemvizsgálat. Szóval ennyi mindent megnéztek rajtunk. 
A kórház állapota aránylag jó volt, jobb, mint néhány magyarnak. vizsgálat közben megkaptuk az egészségbiztosítási kis kártyánkat is, ami biztosításként szolgál addig, amíg itt tanulunk Vietnamban. Az egész kórházas buli kb. másfél órás volt, mivel rajtam kívül jöttek még az oroszok, meg laosziak és kambodzsaiak, így valami 30-35 fős volt a csoportunk.


Kb. negyed 11-re értem vissza a koliba, mivel még elmentem a piacra kajáért. Megreggeliztem, aztán sikeresen kikaptunk egy órás áramszünetet, így addig inkább elmentem aludni, hátha utána visszajön, gondoltam. És igen, igazam lett, újra volt áram. 
Délután pedig 4-re mentem a megbeszélt helyre, a suli elé, hogy együtt menjünk Sotához főzni. Việt pontosan jött és közben Sota is megjött. 
Így 3-an elmentünk hozzá, mivel Max és David késtek fél órát. Sota tényleg nagyon közel lakik a sulihoz, kétemeletes lakásban lakik, többedmagával. Elég szép nagy szobája van, wifivel, meg fürdővel illetve egy kis főzőrészleggel. Közben megjöttek a srácok az alapanyagokkal. Aranyosak voltak, mert csak vega alapanyagokat vettek. Amikből végül is lett paradicsomszószos-szójaszószos-cukkinis-gombás-fokhagymás-mogyorós ragu spagettivel és persze tele chilivel. 
Nagyon finom lett, és mind az ötünknek elég volt. A srácok innivalóként vodkát fogyasztottak sörrel leöblítve, én viszont Mirindát ittam. Jó volt a hangulat, közben pedig megjött a tájfun, amit a Fülöp-szigetekről küldtek Vietnam felé. Szerencsére itt Hanoiban nem volt semmi komoly, csak eső volt egy kis széllel. Viszont mialatt Sotánál voltunk, Maxot hívta Tatiana, hogy holnap (11.11- hétfő) nem lesz tanítás az időjárás miatt. Hurrá, legalább tovább aludhatunk reggel.













1 megjegyzés:

  1. Szia Dia! Jó a blogod,folytasd.Így legalább belelátunk egy másik kultúrába,és persze a Ti életetek alakulásába is.

    VálaszTörlés