2013. november 1., péntek

Javulás

10.30-11.01.
Az állapotomról annyit, hogy csak csütörtökre ment le a lázam, így tudtam menni suliba, de ezt se az Algopyrinnek köszönhetem. Úgy is fogalmazhatnék, hogy az Algopyrin egy büdös kanyit nem használt. Quang gyógyszereinek köszönhetően ment csak le a lázam: egy Efferalgam Codeine nevű pezsgőtabletta formájában lévő lázcsillapítónak meg egy hűtőtapasznak köszönhetően. Csak ezek segítettek meg a pihenés.
Tegnap estére (11.01.) viszont megint felment 38 fokra a testhőmérsékletem, így hajnali fél 1-kor vettem még be 1-szer Efferalgam-ot meg hozzádobtam még a hűtőtapaszt, meg egy kicsit lehűtöttem folyó víz alatt a lábam, így reggelre helyre is álltam.

Valószínűleg azért ment föl megint, mert még nem ment ki belőlem a hegymászás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése