2013. szeptember 18., szerda

Berendezkedés

09.17.

Sajnos nem tudtam kipihenni magam az új koliban az első estén, mert dög meleg volt. Aludtam vagy három órát. Ági viszont most már rendesen kialudta magát. Voltunk hárman, Ági, Việt és a piacon, együtt reggeliztünk (fél 11-kor) majd vettünk néhány háztartási cuccot meg hosszabbítót. Majd elmentünk Việt-tel ketten neki takarót nézni, mert nem hozott magával és ezért éjjel megették őt a szúnyogok, de nem jártunk sikerrel, mert drágának bizonyult, amit kinézett magának. Aztán elmentünk a kávézóba Ági után, mert a holnapi órájához gyűjtött anyagot a netről, így Việt is netezett, neki egyéb fontos dolgot kellett rajt intéznie. Én csak az e-mail-okat és az időjárást néztem meg. Hát Magyarországon az itteni éghajlathoz képest már tél van, ahogy nézem (otthon 7 - 13 °C, itt meg 25 - 35°C). Holnap megyek hosszabb távra a kávézóba, hogy a lemaradásomat behozzam, mind a bloggal mind pedig, hogy beszéljek az otthoniakkal Skype-on, mert már több mint egy hete nem beszéltem velük. Plusz egy-két személyes e-mailt is el kell küldenem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése