2013. december 26., csütörtök

Piacolás

12.22.
Dong Xuan piac
Ma végre bejutottam a városba. 
Dong Xuan piac
Gondoltam megnézem milyen a ’karácsonyi hangulat’ itt Hanoiban, illetve nem első sorban azért is mentem be, mert szükségem volt néhány holmira, mivel enyhén szólva is lehűlt már az idő, és kellett néhány melegebb cucc.
Elmentem a Đống Xuân piacra, hogy ruhát vegyek, sajnos viszont nem a piacon, hanem a körülötte lévő kis utcákban sikerült a hőn áhított ruhadarabokat beszereznem. 
Most nem volt olyan nagy nyüzsi, vasárnap lévén, mint szokott általában. 



 



on the street


on the street




on the street

on the street






























on the street






Az idő meglepően jó volt, már pulcsi nélkül rohangáltam a végén.

távolabbi piac
Hazafele bementem még a távolabbi piacra, ahol megvettem a pulcsit, meg láttam sült kutyát. 
távolabbi piac
Útközben belefutottam még egy temetésbe is, visszhangzott az egész utca. Ezenkívül beugrottam még a múltkor megtekintett buddhista boltba, ahol vettem egy falifüggőt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése