2013. október 17., csütörtök

Cô Nga

10.17.
Tegnap este óta esik az eső, nem mintha bánnánk, így legalább felfrissül egy kicsit a levegő, hiszen már két hete nem esett.
cô Nga
Ma is mentünk suliba, reggelire útközben a szokásos Bánh Mỳ Trứng-ömet, meg plusz energia gyanánt vettem csokis kekszet. Az óra hangulata jól telt, volt kettő szünetünk, így tudtunk beszélgetni a németekkel és Kim-mel, a koreai lánnyal (mint kiderült róla, csak 17 éves, így viszont nem értem, hogy lehet itt az egyetemen ilyen fiatalon). Mindenesetre tényleg jó volt a hangulat, egy csomót röhögtünk, ami már igazán rám fért. Az idősebbik tanárnőről, cô Nga-ról is megtudtunk néhány dolgot, köztük, hogy van két lánya, az idősebbik (25 éves) kinn tanul Kaliforniában, a kisebbik (19 éves) pedig itt tanul szintén angolt, cô Nga férje pedig valamelyik minisztériumban dolgozik. Cô Nga egyébként 51 éves, eddig normálisnak tűnik. Azt mondta, hogy egy hónapig foglyuk nyomatni a kiejtést, mert az nagyon fontos (ezt én is megerősítem, igaz nekem egy kicsit uncsi, de mivel nekem sem megy elsőre minden kiejtés, így tényleg jobban jártam, hogy a kezdőkhöz kerültem). Miközben cô Nga a kisebbik lányáról beszélt, az osztályban lévő fiúkra egy kicsit rászállt, előjött belőle a kerítőnői énje, amin elég sokat röhögtünk. Vele egy kicsit mást fogunk majd tanulni, mint ami a könyvben van, ő fog majd hozni nekünk plusz dolgokat, amiket fontosnak tart. Ha minden igaz jövő héten fogunk a családdal kapcsolatos dolgokkal is foglalkozni (de ez nem biztos); szerintem még ő sem döntötte el, mit is akar velünk konkrétan csinálni.

De legalább az óra jó volt. Adott házit is, hogy gyakoroljuk a kiejtést és az új szavakat. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése