2013. október 17., csütörtök

Sulikezdés (part 2)

10.16.
Ma kiderült, hogy a teljesen kezdő csoportba kerültem Việt-tel, Ági a haladókhoz került. Két tanárnőnk van, cô Nga (ő az idősebb) és cô Thư. Kétnaponta fogják egymást váltani.
A csoportunk 9 fős, köztük megkaptuk a 2 német srácot, Max-ot és Davidot, 2 koreait, egy angolai srácot, egy oroszt, Tatiana-t és egy lengyelt, Ewelina-t. Az első órán a kiejtést gyakoroltuk cô Thư-vel és megkaptuk a tankönyvet, szerencsére ugyanaz a könyv kell, amiből én tanultam, így egy könyv árával több marad a zsebemben. Igaz, most ha ugyanazt fogjuk tanulni, mint amit eddig már vettem, egy kicsit unalmas lesz nekem, de majd tanulok inkább magamtól pluszba. Minden estre a hangulat és a társaság jónak ígérkezik. Rám is fér valamennyi röhögés, mert amióta itt kinn vagyok Vietnamban, semmi sem úgy jön össze, hogy jó lenne. Főleg úgy, hogy otthonról csak rossz híreket kaptam (a részletekbe nem bocsátkozom bele).

Majd meglátjuk mi lesz. Remélem a rossz sorozat után, ami már két hónapja tart, fogunk kapni már valami jót is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése