2014. április 17., csütörtök

Harmadik vizsga

04.17.
Ma voltak a vizsgák, délelőtt az írásbeli, délután meg a szóbeli. Elég sok mizériával járt a mostani, mert eredetileg péntekre rakták. Nem is lett volna rossz, ha nem akkor mennék Nha Trang-ba. Mondjuk ez az időpont Takako-nak sem volt jó, mivel ő meg csütörtök este, vagyis ma este utazik Japánba. Így mindkettőnknek gáz volt a péntek, így megkértük a tanárokat, hogy hadd legyen már másik nap a vizsga, nagy nehezen sikerült végül kiharcolni a mai napot.
A vizsga első fele az írásbeli volt a tanár úrral. Feladatok a következők voltak, amikre két órát kaptunk: szövegértés, nyelvtan, és fogalmazás. Délután pedig a tanárnővel a hallásértés és a szóbeli volt. A hallásértés vicces volt; elmondta egyszer gyorsan a szöveget, majd elmondta még egyszer, gyorsabban. Így úgy ahogy értettem mit hova kell írni.
Két vizsga között, volt négy óra szünet, amit máig nem értek, miért nem lehet egyszerre lezavarni az egészet mondjuk három óra alatt, és kell nekünk visszamenni délután kettőre szóbelizni. Így a szünetben hazamentem és kimostam a ruhákat, majd visszamentem kettőre a suliba.
Háromra végeztem is, mivel aki leszóbelizett, az hazamehetett. Így ezek után tudok készülni a holnapi utazásra.

Már alig várom, hogy egy újabb egyszemélyes kalandban vegyek részt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése