2014. január 1., szerda

Újév

2014.01.01.
Először is szeretnék mindenkinek Boldog Új Évet Kívánni!
Azt kell mondjam, igen gyorsan repül az idő. Még csak két napja, hogy itt vagyok Hanoiban, legalábbis én így érzem, valójában pedig már 4 hónapja. Az újévem jól indult, hiszen vidáman és jó kedvűen, tele új lehetőségekkel ébredtem 2014-re. Az óévet átaludtam annak rendje és módja szerint, mivel már este 9-kor bedőltem az ágyba, és csak 2014 hajnalán negyed 3-kor tértem magamhoz. Az oroszok, már akik még itt vannak és nem a világ másik táján, ők buliztak, igaz még arra sem ébredtem fel, csak hajnalban. Akkor meg már ők is egy órán belül befejezték a dajdajozást.
Napközben írtam a vietnami szavakat, főztünk Ágival egy kis európai kaját: főtt tésztát reszelt sajttal meg tejföllel. Mindketten nagyon elégedettek voltunk a főztünkkel, megállapítva, hogy mi inkább megmaradnánk a hazai, magyaros ízeknél.
Délután pihentünk, mert sikeresen kipukkanásig sikerült bekajálnunk a tésztából.

Újévi fogadalmat nem tettem, mert amit szeretnék, azt az élet úgyis megadja majd, mikor eljön az ideje, legalábbis az én filozófiám szerint. Csupán csak annyiban fogok szerintem változtatni az eddigi életvitelemen, hogy megpróbálkozom a napi szintű Tai Chi-val, és minél többször fogok majd mosolyogni és keresni jó dolgokat. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése